کانال انشای صد 100

کانال بهترین انشا موضوع ازاد|کانال انشا هفتم ششم 96-97چندموضوع انشا|کانال انشای نهم| کانال نگارش دهم

کانال انشای صد 100

کانال بهترین انشا موضوع ازاد|کانال انشا هفتم ششم 96-97چندموضوع انشا|کانال انشای نهم| کانال نگارش دهم

انشا در مورد وطن96|انشا در مورد ایران کلاس هفتم

من در ایران زندگی می کنم. ایران کشوری زیبا و بزرگ است. تاریخچه ی کشورم بسیار درخشان و طولانی است. بسیاری از دانشمندان ، هنرمندان ، نویسندگان ، شاعران و … بزرگی که کشفیات مهمی داشتند ایرانی هستند.

من وطنم را دوست دارم چون در آن به دنیا آمده ام و همان جا بزرگ شده ام. وطنم برای حفاظت و آزادی مردم شهیدان زیادی داده است.

واکنون ایران مانند خورشیدی در خاورمیانه می درخشد و دانشمندان آن تلاش می کنند تا ایران را به قله های موفقیت برسانند و ما دانش آموزان وظیفه داریم خوب درس بخوانیم تا در آینده ایرانی سر افراز و سربلند داشته باشیم.

ایران یکی از قشنگترین کشورها ، با مردمی خوب و مهربان، جاذبه های طبیعی بی نظیر ، دانشمندان کوشا و … است. از جاذبه‎های تاریخی ایران می‎توان به سعدیَه،حافظیَه، تخت جمشید،عمارت عالی قاپو و … اشاره کرد.

حالا می‎خواهم از مردم با ایمان ایران صحبت کنم. مردمی که هیچ وقت زیر بار زور نمی‎روند و از شهادت هراسی ندارند و این موضوعات را با پیروزی در انقلاب اسلامی و جنگ با عراق به خوبی نشان دادند.می‎خواستم انشایم را تمام کنم ولی به یاد دانشمندان ایرانی افتادم.

آنهایی که با تمام توان تلاش می‎کنند تا ایران اسلامی پیشرفت زیادی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.